söndag 23 maj 2010

Åh herregud var ska jag börja nånstans?
Jag har så sjukt mycket bloggmaterial som ni tyvärr inte kommer få avnjuta eftersom att det är alldeles för sent och mina fingrar inte kommer att vilja arbeta i den farten som förväntas av dom.

Helgen var underbar iallafall. Om vi ska dra fredagen snabbt så blir det väl: jobb, sömn, fira Karin, träffa Karro (reunion yay!) sen jobb, sömn och sen var det lördag.
Lördagen började med att Tasken ringde:
- "Ska du till Frillesås?"
- "Ja men det låter ju alldeles ypperligt, låt oss åka"
Mamma: - "Nu städar du ditt rum innan kvalsterna förklarar krig mot dammråttorna"
Luften pös ur mig och huvudet hängde nere vid knäskålarna.
-"Okej mamma.."
1 ½ timme senare var det skinande rent.
Då åkte jag och hämtade Tasken och vi styrde ner till hennes bror där vi grillade och avnjöt sällskap.
Sedan packade jag och Tasken en lite kylbox innehållande godis, kakor och cider. En filt fick vi med oss också.
Väl nere på Stråvalla strand tittade vi på Salad Fingers, njöt av värmen och solen, njöt av varandras sällskap (lät lite gay va?) och så byggde vi våran egna lilla by! Klicka här för att kolla på våran by.

Sen styrde vi hemåt när kvällssolen började göra sig påmind och det började bli kyligt. Väl hemma packade vi fram vårt lilla sovpalats och pratade om borttappade tår, min dröm där jag hängde med Katy Perry och Lady G och en annan dröm när jag hängde med Mia Skäringer. Shit vad jag är populär bland kändisarna asså.
Vi kom också in på att prata om vad vi skulle köpa till varandra om vi blev onödigt rika.
Milla skulle köpa en tysk flata vid namn Svetlana Babuschka som skulle skydda mitt liv och fungera som dörrvakt.
- "Det är den finaste presenten man kan få!"
Milla skulle även ha en röd matta utanför sitt hus och installera massa kameror så att det skulle bli precis som att gå på en fin gala med alla kändisar. Det lät som ett bra förslag tycker jag.

Jag i min tur skulle köpa en importerad kamel med en egendesignad paljetthalsduk till Milla. Det tyckte jag lät som den finaste presenten man kan få.
Nu orkar jag inte skriva mer faktiskt. Ska upp och jobba om två timmar ungefär.

Nåt litet roligt för er.
Denna har jag lärt mig idag.
Kan hända att bilden är uppochnervänd. Men skit samma.






1 kommentar:

Christina sa...

Va mysigt ni har det;) ja skulle vilja ha en homosexuell kamel som livvakt.. Antar att du lagt upp videon efter detta inlägg men ja kan inte kolla på det från min iphön..