onsdag 19 maj 2010

Klara färdiga gå... Men spring då!!

Det finns dagar som idag när min hjärna har jobbat på högvarv. Var och varannan minut så tänker jag på nåt taget helt ur sitt sammanhang och säger samtidigt till mig själv:
"Shit vad smart. Bloggmaterial!"
Men sen när man väl sätter sig framför burken för att blogga om något alldeles fantastiskt, ja då springer inte hästarna ända fram. Faktiskt så lyckas dom oftast inte ens komma ur spiltan när startskottet går, vilket resulterar i ett helt meningslöst inlägg. Ungefär som det som jag knåpar ihop alldeles nu?

Jag fick iallafall världens överraskning idag som mitt psyke fortfarande inte har kommit över. Det var jätteroligt, verkligen, men chocken sitter fortfarande i.
Vi korsar tummar, armar och ben för att allting ska vara så som det är menat att vara :).
Lite invecklat men ni som känner mig och läser min absolut meningslösa blogg kommer med all säkerhet inte kunna stilla er nyfikenhet och komma fram till mig, face to face, och fråga vad fan det är frågan om.

Det är också en ganska rolig grej för nu har mina anonyma läsare sakta men säkert börjat avslöja dess identitet.
- "Jag hittade din blogg en dag så nu läser jag den"
- "A jag vet, jag läste det på din blogg"
Det är jättekul att ni vill följa mig men även en oerfaren bloggare vill ha lite erkännande. Så då kommer vi till frågan igen, var är mina kommentarer kära vänner?

Sätt igång att kommentera lite nu, både kända och okända ansikten.


1 kommentar:

Christina sa...

Ja vill ha en lägenhet på Manhattan sen när du är världskänd bloggare;)