söndag 21 mars 2010

Alla försöker vi komma på meningen med livet.

Detta är mitt 53 inlägg och jag känner att, okej, jag har börjat bli ganska varmt i kläderna av detta nu. Så nu skulle man faktiskt kunna smyga in lite mer, hmm vad ska vi säga, udda inlägg.
Så jag tänkte skriva "outside the box" om man ska uttrycka det så och skriva mitt första (enligt mig) udda inlägg. Jag skulle då vilja lägga till en konversation som enligt min mening är helt inom ramen av det som jag skulle vilja kalla relevant.

Christina:
"Asså om man vore en bajskorv, skulle ens mål i livet vara antingen att sträva efter att vara kvar så länge som möjligt eller att komma ut i toan så fort som möjligt?

Jag:
Jadu det beror väl lite på.

Christina:
Det borde väl vara att typ vara att stanna kvar? Fast iofs så fylls det ju på hela tiden.

Jag:
Jag tror nog det är att få komma ut ur toan så fort som möjligt, jag menar man vill ju inte känna sig trängd..."


Och såhär högt lägger vi ribban på en söndag som egentligen bara gått åt till att göra absolut ingenting.

Inga kommentarer: