tisdag 12 maj 2009

Hela världen

Då sitter man här igen då, alléne, tillsammans med mina obetydliga tankar. Men nu känns det lite lättare än igår. Idag har jag faktiskt fått gjort lite saker. Eller ja, gjort och gjort. Allting är relativt.
Jag har varit hemma från jobbet nu i två dagar pga av min helt efterblivna rygg. Just när jag trodde att allt med den hade blivit bättre, ja då går jag och knäcker till ryggfanskapet så att jag inte kan jobba på två dagar. Men imorgon blir det upp tidigt och gå till jobbet. Det ska bli skönt faktiskt.

En annan alldeles hur-positivt-som-helst-sak är att alla mina resor är bokade, klara och t.om betalda! Wiiie. Detta känns som en viktig milstolpe i min alldeles egna förändring.
Jag har alltid varit den som inte har varit speciellt impulsiv och när jag har planerat resor och andra roliga saker, så har dom inte blivit av. Men det känns som att saker och ting är på väg mot ljusare tider.
Förhoppningsvis är det inte så många milstolpar kvar innan jag kan säga att jag är lycklig och kunna förklara precis vem jag är.

K&B yours truly

2009
Frankrike 7-14 juni
Hultsfred 8-11 juli
Thailand 10 nov - 12 jan

2010
Thailand 28 jan - 21 feb

Inga kommentarer: