fredag 20 augusti 2010

Aldrig, aldrig mer

Hans isande blick skar rakt igenom mitt hjärta. Jag försökte stirra ut han men hans blick var stadigare än Mount Everest.
Jag vek ofrivilligt bort blicken i hopp om att han inte skulle skada mig.
"Det här är mitt revir" nästan skar han in i mig.
Han fortsatte stirra och jag kände mig hotad.


Han, med sin isande blick, vann.
Jag blev besegrad.

Han kände att han hade framfört sitt budskap vek långsamt av från vägen så jag kunde fortsätta min tur.
Jag hade blivit varnad.




Bilden är lånad.

Psst! Har du sett denna tjejens otroliga teckningar? Inte?

Surfa då in på hennes blogg HÄR!

1 kommentar:

Malin sa...

FAAAAN du är ju grym! tack för länkningen =) glad jag blir =)

Den där isande blicken, om den kommer ifrån en katt så vet jag precis vad du pratar om! har en själv som sitter och knör på mig för tillfället! =)