lördag 5 juni 2010

Lagom? Vem fan vill vara lagom?

I 3 jävla timmar har jag haft ångest, dragit mitt hår och slagit ett hål i väggen.


Jag har ändrat bloggdesignen.
Jag skulle gärna vilja säga att:
"Jomenvisst, jag har suttit i photoshop och fixat och donat sen även skrivit in alla htmlkoder för hand"
och ni skulle suttit framför era dataskärmar och applåderat mig eftersom jag är så fruktansvärt kreativ.
MEN mina arma undersåtar jag kan, olikt Jesus, INTE ta åt mig cred för denna designen. Jag har nämligen snott den. (Det var väl därför internet uppfanns så att folk skulle kunna stjäla av varandra? Eller?)
En sak däremot som jag faktiskt KAN ta åt mig äran för är den simpla "headern" där det står "Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway".
Den har jag nämligen suttit och knåpat ihop alldeles, alldeles själv.

Klapp på axeln till mig idag kära undersåtar. Jag känner hur ni fullkomligt dryper av avundsjuka på er sida skärmen.

Och med detta självgoda inlägg så avslutar vi dagens inlägg.

Inga kommentarer: