söndag 6 juni 2010

Dagens bitterfitta

Jag kan precis ha träffat på den mest irriterande, orädda och mest hänsynslösa parasiten jag någonsin skådat.
Jag blev så sjukt irriterad men ändå så hade jag inte tid och lust att göra någonting åt den..

Här är han. Monstret som valde att förstöra min tv-tittarkväll för att sätta sig mitt i vägen på tvn. Jag såg han lite tidigare tvättandes, uppe i taket och tänkte:
"Jaja han gör ingen skada iaf."
Men flugan hade mage nog att flaxa sina vingar och placera sin bajstäckta, håriga lilla kropp mitt i vägen för 2½ män.
Då fick jag nog.
Jag gick därifrån. Han hade förstört resten av min kväll.
Från denna dagen ska jag leva mitt liv efter "No mercy" när det kommer till flugor.
Jag ska starta en klubb.
"Vi som säger att vi älskar flugor och så gör man inte det PPPPpppp;;;;PPPP"klubben. Ni är alla tvingade medlemmar.

Inga kommentarer: