tisdag 22 juni 2010

Kan det verkligen vara?

Jag tror att Djävulen är ibland oss. Jag tror att han har tröttnat på att förbanna själ efter själ i underjorden.
Jag har starka misstankar om att han har tagit sitt imperium ett steg längre och att han nu vandrar omkring, förklädd, mitt ibland oss.
Även Djävulen måste ju expandera. Vi lever ju ändå på 2000-talet.

Jag har börjat använda mina privata resurser för att forska kring detta. Kalla idioti eller dumhet. Kalla det vad fan du vill.
Jag ska ha ett svar.

Min forskning såhär långt har gett mig dessa faktorer.
1. För att inte bli upptäckt måste han byta skepnad, exempel en människa.
2. Han måste ha många på "insidan" för att kunna expandera.
3. Han måste ha någon som sköter underjorden medan han är borta.

Av alla människor här på jorden vem kan då tänkas?
Min gissning ligger på den här personen.



Tillåt mig att förklara varför.

1. Hon är personen 50 procent av svenska folket älskar. Men hon är även personen som resten av dom 50 procenten älskar att hata.
Eftersom att Djävulen är genom-ond så tror inte jag att han skulle klara all den kärleken som tex Astrid Lindgren skulle fått om han hade valt henne.
Därför är Pernilla perfekt. Det finns liksom en balans.

2. Hon har hur många som helst på "insidan" eftersom att hennes närmsta familj består av sisådär 700 personer.

3. Eftersom att Linus Wahlgren inte har gjort något vettigt överhuvudtaget i sitt liv så kan dom skicka ner honom att vakta mörkrets kungarike.
OM han nu klarar av denna simpla uppgift. Det återstår ju att se.

Fler faktorer som talar för att Pernilla Wahlgren skulle vara Djävulen är att när Laila och Niclas gifte sig så kunde nästan ingen av Wahlgrenarna komma.
Jag tror att detta berodde på att om alla skulle visa sig på ett och samma ställe samtidigt skulle det bli svårt att upprätthålla fasaden för att dölja planerna för världsherravälde.

Sen får ju alla Wahlgrenare väldigt mycket publicitet jämt vilket gör det ännu lättare att hjärntvätta svenska folket.

Såhär långt har jag kommit i min forskning. Det är upp till er själva att dra egna slutsatser. Jag ger er bara fakta...

1 kommentar:

Cornflower sa...

hahah i think you´re on to something.. såg precis reklam me henne... hon e fan läskig! va e då hennes som?? kan han räddas eller är det försent???