måndag 10 maj 2010

"Rub that glitter and grease around"

Jag har varit oerhört oproduktiv denna månaden med att uppdatera bloggen. Troligtvis så lider jag av någon slags sifferkombination som gör att min kreativitet hoppar fram och tillbaka.
Jag ska försöka bli bättre på detta.
(Det säger jag nu men sifferkombinationen kanske gör såg påmind redan om några dagar?)

Jag måste bara säga att en av höjdpunkterna detta året var den 7/5. Det var det datumet som mothermonster ställde sig på scenen i vår dock så fina huvudstad.
Även om man inte ens gillar Ladyn (vilket jag givetvis gör) så är det en sjudundrandes show som hon ställer till med. Man blir definitivt inte besviken.
Jag och my homies blev så imponerade att vi ska gå i Malmö igen.

- Mäh ska du gå en gång till? Det är ju samma show.
- Upplevde du precis inte det som jag upplevde? Klart som f*n att jag ska gå en gång till
*paw upp*

Sen lyckades jag även Youtuba denna magnifika låten när jag kom hem och lyckas fastna. Synd bara att den inte finns i studioversion, men förhoppningsvis så är den med på nya skivan som vi hoppas på att den kommer snart!



Nu ser det dock lite bättre ut på jobbfronten. Man har lyckats landa två jobb, ett på dagen och ett på natten. Det kommer inte bli mycket sömn men jag vägrar att gå runt och leva på smulor.

Til next time

1 kommentar:

Christina sa...

Gaaaaaga!!!! Kul att du ska börja blogga igen:)