torsdag 18 mars 2010

Om jag faktiskt hade något vettigt att göra

Hör och häpna! Igår den 17 mars tog jag TVÅ stycken bilder med kameran på mobilen.
Det är dubbelt så mycket av vad jag gör på en vecka.
Hur kommer det då sig att jag valde just igår att bryta från vardagens normaliteter?
Svaret är: Jag har ingen jefla susning.
Men, jag ska försöka att analysera båda bilderna.
Vi börjar med den första.



En postbil
Då kan man ju undra varför jag valde just en postbil. Kanske var det för att jag ville visa hur snygg den är? Eller kanske för att visa vad jag gör på dagarna? Eller är det kanske så att jag och bilen spenderar minst 3 timmar tillsammans varje dag och jag ville visa min uppskattning till bilen genom att ge den ett erkännande och lägga ut den på min blogg? Eller, helt enkelt, att jag skiter totalt i bilen och jag tog kort på den bara för att ha nåt att skriva om? Alternativen är många.


Kiara
Denna lilla snuttetussan tillhör min vän Fräs. Hur kommer det sig då att Kiara hamnade i min bil utan att Fräs var närvarande? Ditten och datten ledde till blablabla, pink skit. Hon bara hamnade i min bil. Ni får själva lista ut varför.
Väl i bilen så försökte jag prata gulligt med Kiara, ni vet så som man gör med bebisar. Men hon sket fullständigt i mig och bara spanade längtansfullt ut genom rutan.
Vid ett tillfälle tyckte jag att jag hörde Kiara säga: "Håll käften för fan din jävla embecill innan jag lägger en korv på ditt golv".
Fast jag hörde nog bara i syne för hundar kan ju inte prata. Eller?
Iaf så väl framme dumpade jag av hundrackan till hennes rättfulla ägare och sen hörde jag inga fler viskningar.

Nu har ni nog spenderat ungefär 2 - 3 minuter (beroende på vilka betyg ni hade i svenska) till att läsa om, just det, INGENTING.
Grattis mina vänner för att ha slösat bort värdefulla minutrar på att läsa detta inlägget.
SUCKERS!





Inga kommentarer: