söndag 7 mars 2010

Ibland måste man faktiskt bara inte

Idag har jag varit oerhört icke-produktiv. Denna söndagen har bara flytit förbi i en sorts dimma kan man säga. Jag har inte gjort ett skit värt att nämnas egentligen.. Fast det enda som faktiskt kan vara lite värt att nämnas är att efter jag hade tryckt i mig ungefär 8 stycken Ballerina kladdkaka (ett paket motsvarar väl ungefär 12 stycken eller nåt?) då tog jag tag i mig själv och gick på rundvandring för att försöka bränna åtminstone 1 tjugofjärdedel av kakorna. Jag kallar den:.. "Bölet runt".
"Bölet runt" är en rundtur som tar mellan 40 - 50 minuter beroende på vilket tempo man väljer att hålla. Dagens tempo blev 45 minuter ungefär.
Beslutet av att faktiskt göra "Bölet runt" idag influerades av dåligt samvete för frossandet i kakor, sjukt fint vårväder och Gaga strömmandes ur Ipoden.
Efter "Bölet runt" tyckte jag att jag hade varit så fruktansvärt duktig att jag slängde mig i sängen igen, prillade en Onico och antastade fjärrkontrollen.

Så duktig har jag varit idag.

Inga kommentarer: