tisdag 9 mars 2010

Allmänt om det allmänna

Idag har jag varit och tagit in den speciella känslan av avgörande. Just precis, jag har varit och spanat innebandy.
Backadalen vs Lindome.
Nervpirrande match som, överraskande nog slutade 10 - 4 till Backadalen. Ett grattis till seriesegern är väl på sin plats.
Vad har jag då mer gjort idag kan man ju fråga sig?
Jag har sovit, vaknat, somnat och vaknat igen. Sen blev det en liten tripp till min "kärlek" där vi spanade Family guy, och sen kollade vi Law abiding citizen. Har ni inte sett den så gå för fan och hyr den! Det är allt jag har att säga.
Sen gjorde vi lite smet (notera smet, INTE färdig kaka) som vi fetade oss med. Sen gjorde vi köttbullar och stuvade spaghetti. Sen skulle Hanna träna och då fick jag gå hem.
Sen träffade jag Karin och Sofia så åkte vi och kollade på innebandy.

Mycket produktiv dag helt enkelt. Beroende på hur man ser det.

Idag har jag inte använt min bil på hela dagen. Ville bara få fram det också. Grattis till mig.






Inga kommentarer: