torsdag 6 augusti 2009

syskonskaran

Då vart man på jobbet igen i väntans tider på att få börja kvällen så att man kommer hem nångång. Fan, kom precis på att de tre mästerkatterna i stövlar är ensamma hemma..Utan mat, för jag antar att dom glupska asen har ätit upp det som Anneli bjöd på imorse. Jaja dom innehar ju faktiskt en liten känsla för överlevnad så jag får väl hoppas att dom tre inte ligger i nån böghög nånstans i huset och är utdöda..

Kvällen igår osade av trevlighet. Det var jobb, slapp,träning och sen när klockan slog försent-för-att-ens-vara-vaken så styrde jag mig själv för att hämta Anneli som skulle spendera natten i mitt hem. Självklart när vi såg McDonaldsskylten så styrde bilen av sig självt in på McDriven. Vi kunde ju faktiskt inget annat göra än att beställa nu när bilen var så bestämd. Väl i första luckan frågade Anneli's jobbarkompis om vi var syskon. Ett bestämt nej hördes från bådas ljuva stämmor. Sen väl i andra luckan frågade Anneli's andra jobbarkompis henne om det var hennes syster som var med. Ett ännu mer bestämt nej formades av våra läppar.
Ganska roligt ändå tycker jag.

Efter detta styrde vi oss hemåt och gick och la oss för att spana på "Änglar och Demoner" igen. Dock hade inte Anneli sett den men hon tyckte definitivt att filmen var sevärd, vilket är ett stort plus i min regelbok.
Sen somnade vi, eller iallafall jag varpå jag vaknade när väckarklocksjäveln ringde efter en god natts sömn.

Nu är det dock dags att börja jobba igen.
Tjingeling


The only thing you can do, is to know who your real friends are.
Ni vet vilka ni är, ta åt er =)

Inga kommentarer: