fredag 1 maj 2009

Äntligen tummen ur

Jaha då har man blivit så insmetad i internätets värld att man t.om har skaffat sig en egen liten blogg.
Jag har funderat extra länge på att skaffa en blogg men som så mycket annat när de gäller mig, så har jag bara kommit halvvägs.
Yours truly är ju faktiskt fruktansvärt lat när det kommer till alla dessa kreativa saker. Jag skulle kunna lista minst 50 ideér som jag har fått och faktiskt börjat göra, men som jag har gett upp när jag bara kommit halvvägs i brist på committment,som man så fint säger i det engelska språket.
Men nu jäklar, detta inlägget ska publiceras!

Eftersom detta är min blogg och jag får skriva vad fan jag vill så tänkte jag skriva om något som jag har insett och tänkt väldigt mycket på idag.
Det ligger till såhär. För ungefär 8 veckor sen slutade jag att snusa. Detta eländiga beslut har resulterat i att jag, Emelie, har ökat fettmängden på min kropp något rejält. Jag har inte bara gått upp 1 kg utan 6-jävla-kilo! Det var som ett slag i ansiktet när jag ställde mig på vågen. (Vågar är för övrigt något som är uppfunnet av djävulen själv, för att få oss dödliga att må dåligt).
Så nu blir det pulver tills dessa överflödiga kilona har försvunnit. Får börja mitt nya sunda liv på måndag.. Men eftersom att jag inte har något uns av självdisciplin så undrar jag hur detta kommer att gå. Uppdatering kommer väl antagligen om jag inte får för mig att sluta blogga efter mitt första inlägg.'
Att man inte har mer pli på sig själv,det är för jävligt.

K&B, yours truly

Inga kommentarer: