söndag 25 juli 2010

Jag kommer nog aldrig att hämta mig från detta


"Efter drygt 10 år är det så dags att låta minnena ta vid och
ta förväl av en epok i svensk internethistoria."


Idag är en mörk dag i Sveriges historia. Jag fick precis höra på omvägar att Lunarstorm, mitt hjärta, ska läggas ner.
Efter att ha förgyllt min tomma vardag i 10 underbara år, så är det snart slut. Om 12 dagar närmare bestämt.
Hur ska jag klara mig utan att uppdatera min pres, lämna fotavtryck i folks gästböcker och skicka flaskpost?
Lunarstorm har varit mig trogen i 10 långa år. Varit glad när jag har varit glad, lugnat ner mig när jag har varit arg och tröstat mig när jag har varit ledsen.
Rest in peace, klotterplanket.

När Lunarstorm går under, då går även jag under.

We shall see each other on the other side.



Facebook släng dig i väggen!

Inga kommentarer: