tisdag 30 mars 2010

It's a hardknock life

Nu kommer det vanliga "jag-har-bara-legat-på-rygg-och-sparkat-mig-trött-idag"inlägget igen.
Men jag menar, så är det ju när man är arbetslös.
Nu har jag iaf tryckt upp lite eld i röven och skrivit in mitt CV på arbetsförmedlingen. Jag har tillochmed sträckt mig så långt att jag har skickat iväg det också till diverse företag.
Fast det var ju egentligen onödigt. Min telefon kommer ju att ringa imorgon och då kommer det vara en snubbe som säger:
"Ditt CV var det bästa jag någonsin har läst. Jag har en tjänst till dig där du är ledig 5 dagar i veckan och du tjänar 1000:- i timmen + OB".
Då kommer jag att svara "Njae du, herrn, detta måste jag få fundera på" och sen ringa upp han efter 3 dagar och tacka ja.
Detta är ett faktum.

Idag blev det våfflor också. Jag och min lillebror drog oss upp ur soffan, släpade ut oss i bilen och in på Coop för att köpa sylt och grädde.
Fast det var konstigt för det stod inte vispgrädde på förpackningen. Det stod: Piskefløde! Piska flödet, direkt översatt till svenska. Dom är för jävla roliga dom där norrbaggarna.

Efter våffelbakningen återgick jag till min fosterställning i soffan och jag insåg att, nä Facebook är inte lika roligt efter den 47 inloggningen idag. Fast då fördrev jag ju ungefär 5 minuter av dagen på att tänka att Facebook är tråkigt, så det var ju ett plus iaf.

Nu måste jag dock avsluta jag måste nämligen logga in på Facebook igen och kolla vilka som har uppdaterat sin status.
Yjingelingplibngplong


Fejjan är sjukt onödigt

Inga kommentarer: