onsdag 26 augusti 2009

Happy happy birthday

Jaha då var man hela 21 år gammal nu då. Vem trodde när man var liten att allt skulle gå så himla fort?
Men jag är inte bitter. Har ju fortfarande nästan en tredjedel av livet kvar förutsatt att inget händer på vägen.
Ta i trä.
Det känns dock inte att jag är ett helt år äldre. Fast iofs man är så gammal som man beter sig. Inte speciellt gammal då med andra ord.

Helgen som va var faktiskt alldeles,alldeles helt okej=)
I fredags bar det av till Gråbo för att säga hejdå till min kära vän Lena som ska flytta upp till Örebro och plugga. Det var roligt men samtidigt tråkigt att säga hejdå..
I lördags blev det till att hämta mina kära familjemedlemmar som ankom från Thailand och senare bar det av till Kungshamn där min käre vän Annefli var tillsammans med Jocke och Jonas. Det blev god mat, gott sällskap, tv-spel och en svängom till Smögen och Lysekil.
I söndags åkte vi hem och på kvällen var det födelsedagsfirande som gällde.
I måndags då var det dagen som jag fyllde 21. Fick ett paket på posten från min kära vän Camilla som innehöll ett jättefint fotoalbum med bilder på henne och mig från våra galna dagar tillsammans. Blev faktiskt väldigt rörd när jag fick det.
Sen plingade telefonen med gratulationer frånalla håll och kanter. Fick även ett long-distance-phonecall från Märta i San Francisco=)
Snacka om att jag blev paff! Det var fruktansvärt roligt att prata med henne "live" =)
Så den slutgiltliga summan blev: En perfekt helg följt av en perfekt födelsedag.
Tack alla mina vänner för att ni är så underbara.

Inte att förglömma är att det blev en del filmtittande också. Just the way I like it=)

Tjingeling

Inga kommentarer: