söndag 2 augusti 2009

1,2, 3 på de fjärde ska de ske

Just nu ligger jag och förbannar den absolut värsta träningsmatchen på flera århundrade. Tänker inte ens bemöda mig att skriva resultatet för det är bara.. pinsamt. Men på plussidan så fick jag drämma till henne som gjorde alla deras mål. Eller ja plus och plus, dom fick ju en straff pga av mig. Men men skit samma, det kommer fler (förhoppningsvis bättre) matcher.

Sen efter den tragiska förlusten så åkte jag hem till min käre ADHD-vän, Camilla där jag möttes upp av både Åsa och Ida. Mycket, mycket trevligt sällskap. Vi intog lite föda och som trevlig nedvarvning spanade vi på "Narnia: Prins Caspian". Caspian är för övrigt det namn som min lille son kommer att bära i framtiden. Om det blir en liten flicka ska hon stolt få bära namnet Kaylie. (Jag har ensamrätt på de namnen så försök inte ens)
Första punkten på den listan blir ju dock först att hitta en potentiell fader. Sen kan det diskuteras namn.

Efter den trevliga nedvarvningen (som innehöll lite tårar) bar det av in till vår sköna stad för att hämta två classmates till Millan.
Det märktes ju att det var nån slags konsert av nåt slag som precis var slut. Kaos, kaos, kaos överallt! Jag tror bestämt att det var Bono och gubbarna som hade lirat. Helt sjukt mycket folk och massa idioter i trafiken. Men vi kom som tur var hem helskinnade.
Nu ligger jag i min säng med datorn på magen, känner inte speciellt mycket för att sova så jag tänkte spana på "The Hangover" som jag har sett en halv gång innan.

Jobbveckan nästa vecka och veckan efter ser för övrigt inte speciellt frisk ut.

V32. Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag

........Posten Posten Posten Posten Posten Willys Willys

......Willys 14.30 - 21.15 Kvällen 7.30 - 16 16 - 21.15

V33. Måndag Tisdag Onsdag Torsdag Fredag Lördag Söndag

........Posten Posten Posten Posten Posten Willys Äntligen ledig!

......Willys 17 - 21.15 Kvällen 12 - 21.15

Så det blir 13 dagars arbete i rad varav 4 stycken "dubbeldagar". Härligt värre.
Har räknat ut att v32 blir det 65 timmars jobb och v33 blir det 57 timmars jobb. Snyggt är det jag kan säga.

Fint. Hej

Are I meant to be broken over things I can't control?

Inga kommentarer: